إبحث فى الدليل

📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥📥
۩۞۩ إستمع للقرآن الكريم مباشر عبر الشبكة تلاوات خاشعة ومؤثرة ۩۞۩
________________________________________________________________________________ــــــــــــــــــــــــــــــ________________

الاثنين، 18 يوليو 2022

الحل الأمثل للمشاكل الجنسية

السلام عليكم.. ارجو عرض قصتى كاملة للناس لعل الجميع يستفيد ان شاء الله
مساء الخير على الجميع
فى البدايه عايز اعرفكم ان الكلام ده للرجاله بس ياريت مفيش ست تكمل المقاله
انا اسمى سعيد عباس من الشرقيه عندى 47 سنه
متجوز بدل الست اتنين وعندى 3 عيال من مراتى الاولى
مش عايز اطول عليكم عايز اوصلكم المعلومه بسرعه
انا شغال فى الادوات الصحيه والدنيا عندى تمام والعيشه مرتاحه بالبلدى كده
اتجوزت ومن عندى 23 سنه وكانت حياتى زى الفل
بس مفيش حاجه بتفضل على حالها من حوالى سنه كده المشاكل بقت كتير اوى مع مراتى ومن كترها اتجوزت عليها
مراتى الجديده لسه صغيره وبصراحه انا متجوزها عند فى الاولى بسبب كتر مشاكلها
فى بدايه الجواز كنت مقضيها بالبرشام زى ممتعود بس كان مره يسد معايه وعشره لا
بصراحه شكلى بقا وحش اوى والى حصل ان المشاكل الى كنت عايز ارتاح منها
من مراتى الاولى بقت موجوده عند الاولى والتانيه
فهمت وقتها ان العلاقه الجنسيه هى السبب فى كل ده
الست لما بتمارس العلاقه مع جوزها ومبتشبعش بتقلب وشها
وانا مكنتش فاهم كده انا كنت مفكر ان انا اسد على السرير بس طلع الحوار بلح
المهم ان الموضوع ده بقا مقصر عليه جامد مبقتش عارف اعيش معاهم وفكرت انى اطلق التنين
بس كنت باخر نفسي فى القرار ده لحد ملاقى الحل
وبعد فتره روحت لدكتور فى القاهره واحد من صحابى قالى عليه
روحت وقولتله على كل حاجه عندى وفهمته الوضع بظبط
فى كل حاجه سرعه القذف وعدم الانتصاب وحتى صغر الحجم
الدكتور قالى متقلش الحل سهل جدا
قالى على اسم جل doradagel لسه نازل مصر من فتره
قالى ده اسرع حاجه للحاله بتاعتك هيوصلك لحل للسرعه والانتصاب وكمان بيساعد على تكبير الحجم
انا بصراحه سمعت كلامه كنت مبسوط ان فى حل غير البرشام
نزلت من عند الدكتور وطلبت الجل حجزت علبه
وتانى يوم وصلت اخدها كنت وقتها فى الشغل استنيت شويه وروحت
طلعت على مراتى التانيه اتغدية معاها ودخلت الاوضه عشان اريح شويه بعد الاكل ومراتى فى المطبخ
طلعت الجل ودهنت حته صغيره وقلت انام مكنش فى بالى اعمل اى حاجه
انا كنت مفكر ان انا هدهن الجل ده كذا مره
المهم دهنت ونمت على السرير ومفيش اقل من ربع ساعه وكنت حاسس ان انا مولع فى سخنيه غريبه فى جسمى والمعلم بقا واقف زى الحديد
طلعت من الاوضه على المطبخ اشرب يمكن اهدى شويه لقيت مراتى فى وشي
بصراحه محستش بنفسي غير وهى بتصوت تحت منى وبتقولى كفايه
اكتر من نص ساعه واحنا فى المطبخ برزع بس ومش عارف اوقف من كتر الهيجان
نزلت من هنا بعد ما كانت خلاص بتموت فى ايدى
دخلت خد دش وريحت شويه لقيته بيقف تانى بقرب منها لقتها بتجرى منى وبتحلف ان لو قربت منها هتصوت من الشباك فضلت اضحك
ونزلت بقا على مراتى القديمه عارفين احساس العيل الى فرحان بلعبه جديده ان كنت كده
دخلت عليها وانا فرحان وطاير بتقولى مالك بس بتريقه
قولتلها مفيش تعالى عايزك ثوانى
دخلتها الاوضه والعيال كانت فى الشارع بيلعبو وخد حقى منها
كل النكد الى كان بيطلع عليه طلعتو عليها كنت حاسس ان انا بحارب وهى بتموت تحت ايدى وانا مش عايز ارحمها
وشغال بكل قوتى لحد مرتحت ونزلت لما حسيت انها هيغمى عليها
ومن وقتها مقضيها هنا يوم وهنا يوم وبفكر اتجوز التالته عشان التنين مش قادرين يسدو عليه
وكل ده بصراحه بسبب الساحر ده doradagel
انا انهارده حبيت اكتبلكم عشان اى حد عايش فى نفس الى انا كنت عايش فيه يلحق نفسه
المنتج ده بيجيب من الاخر ده الموقع بتاعهم www.doradagel.com
وكمان المنتج مرخص من وزاره الصحه
ومالوش اضرار على مرضى السكر والضغط والقلب

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

إتق الله فيما تكتب وتذكر قول الله تعالى 📖 مًآ يَلَفُظُ مًنِ قُوٌلَ إلَآ لَدٍيَهّ رقُيَبً عٌتٌيَدٍ 📖